Administratie en Payroll
Een actief bedrijf, met of zonder werknemers, brengt vanzelfsprekend de nodige administratieve werkzaamheden en verplichtingen met zich mee. Zoals het nauwkeurig bijhouden van een financiële administratie, conform de voorwaarden en verplichtingen van de belastingdienst.
In een bedrijf met werknemers, komt daar nog eens de salarisadministratie bij, inclusief het aanmaken van loonstroken, het bijhouden van de CAO’s, het administreren van vakantiedagen, de loonbelastingaangiften en meer. En alles binnen de overhead van uw onderneming.
Daarom zeggen wij: als u nou doet waar u goed in bent, dan doen wij waar wij goed in zijn. En niet zelden doen wij dat sneller en efficiënter, omdat we ’t elke dag doen en mede dankzij onze geavanceerde software. Zo halen we er het maximale uit en staan we samen sterker.
Administratie en Payroll:
Wilt u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact op met een van onze adviseurs.